Levertijden & Retourinfo

Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland en België de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 17.00 uur. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u bij het betreffende artikel.

Heeft u een vraag over een vertraagd artikel? Kijk dan bij de veelgestelde vragen door hier te klikken.

Onderstaand vindt u de afleverdagen voor Nederland en België.

Besteldag op de site Bezorging (PostNL)
maandag (tot 17.00 uur) dinsdag
dinsdag (tot 17.00 uur) woensdag
woensdag (tot 17.00 uur) donderdag
donderdag (tot 17.00 uur) vrijdag
vrijdag (tot 17.00 uur) zaterdag
zaterdag dinsdag
zondag dinsdag















De werkelijke afleverdag kan afwijken door bijvoorbeeld feestdagen of vakanties. Raadpleeg dan ook altijd de levertijd bij het product!
De status van de zending kunt u hier volgen.

Verzendkosten

Nederland Normale verzending
< €100,- €6,95 incl. BTW
> €100,- Gratis
België
< €200,- €6,95 incl. BTW
> €200,- Gratis

Het is ook mogelijk om uw bestelling te laten verzenden onder rembours. U dient dan de postbode contant en gepast het volledige bedrag te overhandigen. Hiervoor brengt PostNL ons extra kosten van €12,95 incl BTW in rekening, die wij helaas moeten doorberekenen.

RETOURNEREN:

Retourvoorwaarden:

Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:

  • u kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
  • het artikel dient voorafgaand retour gemeld te worden via de retourbutton in het account. Meer informatie hierover vindt u hieronder, of door hier te klikken.
  • het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om ten allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren
  • de pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking

Hoe moet ik retourneren?

Om uw artikel te retourneren volgt u de volgende stappen:

Stap 1: klik rechts bovenin de website op ‘Inloggen’ en log in met uw email en wachtwoord.

Stap 2: klik op ‘Mijn bestellingen’ en selecteer uw bestelling door op 'Bekijk' te klikken.

Stap 3: klik op de button ‘Retourneren’ onder aan uw bestelling (Naast 'Bestel opnieuw').

Stap 4: selecteer het aantal bij de producten die u wenst te retourneren.

Stap 5: selecteer de reden en de actie, en voeg een opmerking toe

Stap 6: klik op ‘Verstuur’.

Stap 7: wij ontvangen uw retourmelding, en controleren deze. U ontvangt z.s.m. een mail met een status. Deze kan goedgekeurd zijn, of afgekeurd.

Stap 8: is de status goedgekeurd? Verpak dan het artikel in een deugdelijke verpakking en stuur het artikel binnen 7 kalenderdagen op naar het adres dat vermeld staat in de mail. (de retourzending is voor uw eigen rekening)

Stap 9: als uw retour verwerkt is, ontvangt u een tweede e-mail met een bevestiging van de verwerking van uw retour. Na verwerking wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.

Retourneren vanuit andere landen dan Nederland en België

Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Eventueel al berekende verzendkosten zullen niet worden gecrediteerd!


Als u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0485-350547.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x